Méid an Téacs

Scéim phíolótach “Pondor” i nGaeilge ar fáil do scoileanna

Samhain 25, 2014

Is uirlis ardoird litearthachta é Ponder, a dearadh chun tacú le daltaí anailís agus measúnú a dhéanamh ar théacsanna agus ar fhíseáin. Déantar é seo trí ardán meán sóisialta spraíúil agus solúbtha a úsáid, a nasctar leis an eispéireas foghlama. Tá Ponder in úsáid sna Stáit Aontaithe cheana, sa Bhéarla agus sa Spáinnis araon, agus trí réimsí ábhar; I mbliana, i dteannta le Anna Davitt (Coláiste Hibernia) agus Fiona Nic Fhionnlaoich (Ollscoil na hÉireann, Má Nuad-Froebel) tá COGG tar éis maoiniú a chur ar fáil dúinn chun scéim phíolótach a reáchtáil chun comhoibriú le múinteoirí ó scoileanna lán-Ghaeilge agus leagan Gaeilge de Ponder a fhorbairt. Ba chóir do scoileanna a bhfuil suim acu sa tionscadal seo dul i dteagmháil le gaeilge@ponder.co chun tuilleadh eolais a fháil nó chun seimineár gréasáin a shocrú. (Tuilleadh eolais)

Tá taithí ag múinteoirí teanga ar an dúshlán a bhaineann le tumadh iomlán a chur ar fáil do dhaltaí. Tá tábhacht ag baint leis an léitheoireacht neamhfhoirmeálta agus bheith ag caint le cairde chun an líofacht a fhorbairt agus a chothú. Lasmuigh d’obair bhaile, tacaíonn Ponder leis na gníomhaíochtaí seo trí thimpeallacht iontaofa oideolaíoch mheán sóisialta a chruthú inar féidir le daltaí a gcuid Gaeilge a chleachtadh ina gcuid ábhair ar fad. Tá físeán tosaigh eolais ar ár suíomh gréasáin, mar aon le sraith agallamh le múinteoirí a úsáideann Ponder ag déanamh plé ar dhúsláin teagaisc agus ar na bealaí a bhfuil Ponder curtha i bhfeidhm acu.